FAQ

Zakelijke multifunctionals en printers

Onze zakelijke multifunctionals en printers brengen gemak en efficiëntie tot op de werkvloer.
Kantoortoestellen mogen niet te basic zijn maar ook zeker niet overdressed. In het eerste geval zal de printer of multifunctional niet voldoen aan je eisen en zal het aan efficiëntie tekort schieten. In het andere geval betaal je veel te veel voor functies die je niet nodig hebt. Kosten optimaliseren is op die manier niet mogelijk. Bovendien ben je in geen van beide gevallen tevreden met je aankoop of huurcontract.

Een all-in-one toestel op maat van jouw wensen en behoeften is dus een absolute must voor het snel en doeltreffend verwerken van jouw documentenstroom. Of je nu een éénmanszaak of een multinational bent: we hebben altijd een printer of all-in-one die bij je past. We helpen je met plezier bij de keuze van de perfecte match voor jou en je bedrijf.

Onafhankelijk verdeler

FAQ

Als onafhankelijk verdeler bieden we je een toestel op maat: niks te veel, zeker niks te weinig.
We hebben onder meer ruimtebesparende kantoorprinters in ons aanbod. Zoals de term al zegt, bespaart hij ruimte zonder aan kwaliteit in te boeten.
Toch een straffer exemplaar nodig? Dan kijken we naar onze krachtige multifunctionele kleurenprinters.
Al onze systemen zijn bovendien uit te breiden met geoptimaliseerde document solutions. Hiermee beheer je snel en makkelijk informatie, deel je ze eenvoudig met de juiste personen en druk je ze af waar en wanneer je wilt. De tijd die jij en je personeel hiermee bespaart, is nuttiger in te vullen, niet?

Octoffice houdt ook rekening met jouw portemonnee. Wij hebben voor elk budget een toestel dat aan je wensen voldoet. Je kiest voor de aankoop van een all in one printer? Prima investering! Wil je liever een toestel leasen? Verstandige keuze! In beide gevallen zijn wij jouw ideale partner en begeleiden we je optimaal in jouw keuze.
Meer weten? We vertellen je met plezier alles over onze formules.

FAQ

Octoffice benadering

Het aantal kopieën, scans en prints bepaalt de keuze van de juiste multifunctionele printer.
Bovendien zijn er nog enkele belangrijke criteria voor het bepalen van het juiste toestel:

  • de onderlinge verhouding tussen deze 3 factoren
  • de grootte van de afdeling waar het toestel nodig is
  • de gewenste snelheid

Het is dus mogelijk dat verschillende afdelingen andere eisen aan een all in one of een printer stellen. Een specialistische aanpak is hier aangewezen.
Voor een optimale bepaling van deze specifieke wensen voert Octoffice een gratis en vrijblijvende printaudit uit bij jou op kantoor.
Wat houdt zo’n printaudit in?

  • eerst voeren we op locatie een grondige QuickScan uit.
  • hierbij houden we rekening met het verbruik van jouw printer of multifunctional.
  • nadien nemen we de bedrijfsprocessen onder de loep.
  • tenslotte bespreken we samen jouw wensen en verwachtingen.

Dit proces vertalen we in een passend en helder advies.
Ik zie zo’n QuickScan wel zitten!

FAQ

Gratis audit

Voldoet jouw printomgeving aan de actuele privacywetgeving? Hoe (on)veilig gaan jij en je personeel om met vertrouwelijke data? Zijn je huidige contracten met leveranciers en partners nog van deze tijd?
We staan helaas te weinig stil bij de grote gevolgen die een ontoereikend databeheer met zich meebrengen.
We bieden je daarom een gratis en vrijblijvende audit aan. Onze ervaren adviseurs wijzen je graag op de zaken die al goed geïmplementeerd zijn en helpen je met de aandachtspunten. We hebben namelijk hetzelfde doel: jouw bedrijf veilig en efficiënt laten draaien