Konica Minolta wint 12 BLI Awards van Keypoint Intelligence voor haar bizhub i-Serie, waaronder ‘A3 Line of the Year’

Octoffice kondigt met trots aan dat Konica Minolta 12 Buyers Lab (BLI) Awards heeft ontvangen van Keypoint Intelligence, ‘s werelds toonaangevende en onafhankelijke beoordelaar van hardware, software en diensten voor document imaging.

Dit is een erkenning van de mogelijkheden van Konica Minolta’s multifunctionele randapparatuur (MFP’s).
Alle apparaten zijn afkomstig uit Konica Minolta’s nieuwe bizhub i-Serie. Dit bevestigt de succesvolle herintroductie van de MFP-serie van het bedrijf.

Naast 10 “BLI 2021 Pick Awards” voor de bizhub A3 MFP’s heeft Konica Minolta de BLI 2021″A3 Line of The Year Award” in de wacht gesleept.
Op basis van uitgebreide tests op lange termijn werd Konica Minolta verder erkend met de BLI 2021-2023 Most Colour Consistent A3 Brand Award.

Kwaliteit, betrouwbaarheid en bruikbaarheid !

Bedrijven eisen consistente kwaliteit, betrouwbaarheid en het hoogste niveau van bruikbaarheid van hun kantoorprinters. Het is precies op deze gebieden dat Konica Minolta’s A3 bizhub i-Serie indruk maakt op de testers van Keypoint Intelligence.
Twaalf Konica Minolta bizhub A3-MPF’s kregen de “Highly Recommended overall rating” voor uitstekende prestaties in Keypoint Intelligence-laboratoriumtests.
Tien van deze modellen kregen een “Pick Award” in hun respectievelijke segmenten: bizhub C250i, C300i, C450i, C550i, C650i, 300i, 360i, 450i, 550i en 750i.
Dit leverde Konica Minolta bovendien de ‘BLI 2021 A3 Line of the Year’ award op.

Over Keypoint Intelligence.

Al 60 jaar lang vertrouwen klanten in de digitale beeldverwerkingsindustrie op Keypoint Intelligence voor onafhankelijke praktijkgerichte tests, lab gegevens en uitgebreid marktonderzoek om hun product- en verkoopsucces te stimuleren.
Keypoint Intelligence is erkend als de meest betrouwbare bron in de industrie voor onbevooroordeelde informatie, analyse en onderscheidingen als gevolg van tientallen jaren ervaring als analist. Bedrijven hebben deze kritische kennis ingezet voor strategische besluitvorming, dagelijkse verkoopbevordering en operationele uitmuntendheid om de bedrijfsdoelstellingen te verbeteren en de winstcijfers te verhogen. Met een centrale focus op klanten, blijft Keypoint Intelligence zich ontwikkelen naarmate de industrie verandert door het aanbod uit te breiden en de methoden te updaten.

Keypoint Intelligence onthult de winnaars van de eerste BLI Color Consistency Awards voor A3 apparaten.

A3-hardware wordt getest tot de maximale maandelijkse gebruikscyclus, met kleurenkaarten die worden afgedrukt en gemeten op de 25%, 50%, 75% en 100% testpunten en elk monster in vergelijking met de “eerste dag print”. Sinds 2015 zijn bijna 12 miljoen pagina’s van 11 leveranciers geprint door alle A3-tonergebaseerde kleurmodellen die Keypoint Intelligence heeft getest.
Voor deze award hebben Konica Minolta’s acht geëvalueerde A3-apparaten, waaronder de nieuwe bizhub i-serie, meer dan 1,5 miljoen pagina’s geproduceerd.
Of het nu gaat om zakelijke afbeeldingen, foto’s of een ander type kleurenuitvoer, Konica Minolta’s A3-assortiment kan rekenen op consistente afdrukken. Bedrijven eisen continuïteit in bijna alles wat ze doen, en dat geldt ook voor papieren documenten. Deze kleurconsistentie is een krachtige boodschap in de hedendaagse zakenwereld, en meer duurzaamheid in kleurenafdrukken vertaalt zich in minder papierverspilling en meer geldbesparing“.

X